vrijdag 6 juni 2014

WHAT’S IN MY FESTIVALBAG

Yes het festivalseizoen is weer begonnen! Tijd om te feesten en de hele dag naar muziek te luisteren. Maar wat neem je nu mee naar een festival? Je wilt natuurlijk nooit met teveel spullen slepen maar ook niks vergeten. Wel of niet een regenjasje meenemen? De zonnebrand crème meeslepen of thuis laten en hopen dat je niet te erg verbrandt. En dan natuurlijk welke tas neem je mee? Je rugzak of toch dat leuke tasje dat je laatst gekocht hebt maar eigenlijk net te klein is voor al je spullen. Problemen die we allemaal kennen. Zelf heb ik hier een oplossing op bedacht.  ONLY ESSENTIALS! Sleep niet meer mee dan je nodig hebt. Na een paar uur heb je al snel genoeg ervan en wens je dat je wat thuis gelaten had. Komend weekend ga ik twee dagen naar Pinkpop. Gisteren hebben we met een groep vriendinnen besloten om toch nog snel kaartjes voor de zondag te halen. Nu gaan we dus de zondag en de maandag. Last minute I know, but I’m so excited! Maar hier zal ik in een latere blogpost meer over vertellen. And now what’s in my festivalbag:






















Beurs - Mobiel - Beanie - Zonnebril - Oplader - Spiegeltje - Labello - Zonnebrand crème - Camera 
(capture those memories!)

En het allerbelangrijkste om me te nemen is natuurlijk.. je ticket! Mijn festivalbag is al helemaal klaar voor Pinkpop! Nog even en ik kan weer gaan. Als je zelf ook nog naar Pinkpop wilt er zijn nog kaarten voor de zondag beschikbaar. Arctic Monkeys, Editors, Ed Sheeran, Rudimental, Chef’special en Limp Bizkit zijn enkele namen die zondag optreden. 
Shirt: Only // Blouse: H&M // Jeans: H&M // Shoes: Vans // Beanie: Carhartt // Sunglasses: River Island // Bag: Vintage
Naar welk festival ga jij nog deze zomer?

                                                                               © rageandfashion.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten