dinsdag 10 juni 2014

LUSH NEW CHARITY POT


Charity pot is een product van de Lush die de meeste al kennen. Een heerlijke, verzorgende bodylotion met natuurlijke oliën en boters. Lush is nu gekomen met de New Charity Pot. Enige tijd gelden heb ik dit product in Maastricht bij de Lush gekocht. Ik was op zoek naar een nieuwe bodylotion toen mijn blik op dit product viel. Ik heb een pot van 95 gram gekocht voor €8,55. Wat dit product zo speciaal maakt is, dat de opbrengst hiervan geschonken wordt aan een goed doel zoals Wilde dieren de tent uit. Je steunt dus een goed doel en krijgt als cadeautje een heerlijke bodylotion.


De verpakking is zoals je van een Lush verpakking kunt verwachten. Een zwarte gerecyclede pot met tekst over het product. Simpel en herkenbaar. Bovenop is te lezen welke goede doelen je ermee steunt. Bij dit product steun je Wilde dieren de tent uit. Voor circussen zonder wilde dieren en dierenleed. Als je de pot opendraait komt je een heerlijke geur tegemoet. De bodylotion is handgemaakt met verse producten waaronder; Moringa Olie, Fair Trade Biologische Colombiaanse Cacaoboter,Verse Aloë gel, Fair Trade Sheboter, Ylang Ylang Olie en nog meer producten. Je kunt de crème op je handen en lichaam gebruiken. Zelf vind ik de bodylotion heer-lijk! Je hebt maar een klein beetje nodig om jezelf helemaal in te smeren. De bodylotion trekt snel in en je huid voelt zacht aan. Hij heeft een redelijk sterke geur die je blijft ruiken. Overal ben ik heel blij met dit product en is het ook echt een aanrader. Dus als je op zoek bent naar een nieuwe bodylotion, kijk niet verder maar probeer de New Charity Pot van de Lush. Smeer gul.
Wat vindt jij van de New Charity Pot?

© rageandfashion.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten