zaterdag 21 juni 2014

STRETCHERS YAY OR NAY

Stretchers zie je tegenwoordig veel meer dan 5 jaar geleden. In alle vormen, kleuren en maten komen ze voorbij. Maar wat vindt jij nou van stretchers? Als ik dit aan mijn vriendinnen vraag zegt een deel ‘He bah, nee doe dat nou niet met je oren!’ ‘Je krijgt alleen maar grote gaten die je op je tachtigste nog hebt.’ Een ander zegt ‘Ja vet!’ ‘Meteen doen!’ Stiekem vindt ik het best wel een vet idee dat onze generatie als opaatjes en omaatjes met stretchers en tatoeages rondloopt. Ik ben al enige tijd aan het twijfelen of ik zal gaan beginnen met stretchen. Mijn broertje heeft ondertussen al maanden stretchers.


















Wat vindt jij van stretchers? Yay or nay? Doen of niet?

© rageandfashion.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten