donderdag 26 juni 2014

ROCK 'N ROSE NEW IN

Een jong, Brits, vintage-inspired jewellery brand. Een van mijn nieuwe favorieten als het op accessoires en festival headwear aankomt! Bekend onder beroemdheden, trendsetters en onder andere te vinden op Asos. Afgelopen week 20.000 fans bereikt op Instagram. En dit betekende tijd voor een feestje. The Pentagram Heavy Chain Bracelet was enige tijd met een code gratis te krijgen op de site. Een van mijn favorieten uit de SS14 collectie. Ook al had ik me strikt voorgenomen om deze maand mijn centjes te sparen, ik kon deze actie niet laten lopen. So it was time for some shopping.

Natuurlijk ging als eerste dit exemplaar mijn winkelmandje in. Hoe mooi is hij wel niet! Ik had deze statement armband al enige tijd op het oog. Op de site is al te zien dat de armband een gouden kleur heeft maar in het echt is de kleur veel mooier. Er zitten verder geen versieringen of bedeltjes aan de armband. Hierdoor gaat alle aandacht naar het pentagram. You can shop it here.

Net als in bijna elke winkel is er op dit moment ook bij Rock 'N Rose sale. Deze armband is van de Pixie Lott for Rock 'N Rose collectie. In de zomer van 2011 is Rock 'N Rose tot het favoriete jewellery brand van Pixie Lott benoemd. Ik was opzoek naar een zilver kleurige armband voor bij mijn gala jurkje. Een opvallende armband is een must. De beschrijving zegt het al: 'Chunky gold curb chain overloaded with high shine silver crosses.' Een statement is het zeker! Shop it here.

Rock 'N Rose is een enthousiast en veelbelovend opkomend jewellery brand. Als je meer over dit merk wilt weten of de huidige collectie wilt bekijken bezoek dan de site. Kijk vooral bij Headwear. Hier vindt je de perfecte crowns, headbands of scrunchies voor al je festivals. Ik ben al enige tijd de trotse bezitter van een Lilibeth Rose Crown Headband. Hij heeft al meerdere festivals overleeft en ziet er nog even goed uit.
Was jij al fan van Rock 'N Rose?

© rageandfashion.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten