dinsdag 8 juli 2014

TREND: ROUND SUNNIES

De ronde zonnebril is helemaal terug van weggeweest. En dan het liefst een retro&vintage exemplaar. Klein, groot alles mag, want mooi rond is niet lelijk. De ronde zonnebril siert het modebeeld van zomer 2014. Ideaal voor een festival! Maar niet iedereen is gek op deze trend. Je moet er immers van houden. Rare hippie brillen worden ze door sommige genoemd. Zelf ben ik gek op deze trend. Yes, nog een nieuwe vorm zonnebril waarmee ik kan rondlopen. Mijn zonnebrillen collectie begint al aardig uit de hand te lopen. De nieuwste aanwinst is een kleine, ronde, zwarte zonnebril van Asos. A la John Lennon. Deze keer geen zonnebril met felle kleurtjes of een printje maar gewoon simpel zwart. All black. Dat vindt ik juist zo mooi aan deze zonnebril. Hij past overal bij. Binnenkort ga ik nog opzoek naar een felgekleurd exemplaar. Misschien wel mintkleurig? Bij de Zara hadden ze er laatst hele leuke liggen.
Heb je ook al de ideale bril voor de zomer gevonden? Of ben je nog hard aan het zoeken?

                                                                              © rageandfashion.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten