zondag 20 juli 2014

MBFWA ZYANYA KEIZER


Ondertussen is Amsterdam Fashion Week al een tijdje gedaan. Toch wil ik alsnog enkele van mijn favoriete shows met jullie delen. Met als eerste Zyanya Keizer. Zelf vindt ik haar ontwerpen een kruising tussen kunst en mode. Haar vorige collecties vond ik al erg mooi dus ik was benieuwd naar haar show. Een van haar grote inspiratiebronnen is de natuur en zijn moeiteloze toch ingewikkelde schoonheid, de donkere kant en onze relatie met de natuur. Ze experimenteert met ongebruikelijke materialen en silhouetten. Dit is herkenbaar in haar ontwerpen. Als je meer collecties van Zyanya Keizer wilt zien klik dan hier

Catwalk show : Zyanya Keizer











Backstage : Zyanya Keizer





De foto's zijn gemaakt door Team Peter Stigter. Mijn favoriete outfit is te zien op de laatste catwalk foto. De kleuren uit de collectie vindt ik ook mooi. Zwart, wit en bordeaux rood. De make-up is simpel gehouden. Rode lippen met neutrale ogen. Geweldig hoe ze de stoffen gebruikt en steeds nieuwe vormen blijft creƫren.
Wat vindt jij van deze collectie? 

© rageandfashion.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten