dinsdag 15 juli 2014

PRIMARK NAJAARSCOLLECTIE 2014


De zomervakantie is begonnen en de kledingkast ligt vol met zomerse items. Morgen zou het 25 graden worden in Nederland. Yes! Eindelijk krijgen we dat zomerweer waar we nu alweer zo lang op zitten te wachten. Het is gedaan met de regen en die bewolkte lucht. Kom maar op met die korte broekjes en zomerse jurkjes. Toch zijn er ook al mensen met de nieuwe najaarscollectie bezig terwijl het echte zomerweer nog moet beginnen. Zo is nu ook al een tijdje de najaarscollectie 2014 van de Primark bekend. Ik kom wel vaker in de Primark. De ene keer kan ik de winkel verlaten met twee volle tassen en de andere keer loop ik naar buiten met maar enkel een kettinkje. Maar deze collectie vind ik echt GEWELDIG! Love voor the faux fur jassen en grove breisels. Tijd om enkele beelden van deze collectie met jullie te delen!












Dit najaar zien we een aantal verschillende kledingstijlen. De college look, veel printjes onder andere dierenprint en pied de poule, invloeden uit de jaren 60 en 80, Scandinavische invloeden, stoffen die een luxe gevoel oproepen, pastelkleuren en natuurlijk niet te vergeten de grove breisels en faux fur. Een avontuurlijke collectie noem ik het. Liefde voor de ruimvallende jassen, faux fur coats, ruime keuze uit printjes, minimalistische sieraden, beanies en chuncky boots! Een van de grote pluspunten voor mij is dat de grunge look nog steeds aanwezig is. Ik ben een groot fan van de grunge look. Heerlijk lijkt me dit om te mengen met de andere kledingstijlen die dit najaar in de Primark zullen hangen. Het wordt tijd om een lijstje te maken van alle items die ik wil gaan halen. Because I love this collection! Als ik deze items zie krijg ik stiekem toch ook al best een beetje zin in de herfst en winter.
Wat is jouw favoriete item uit de najaarscollecte of wel item vindt je absoluut afschuwelijk? Zijn de najaarstrends iets voor jou of kies je liever voor een compleet andere kledingstijl?


  © rageandfashion.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten